Домой Доставка Оплата Помощь Статьи Обратная связь
Добавить в избранное
Сделать стартовой


(+38044) 227 - 49 - 50
(+38095) 832 - 16 - 15
Режим работы
пн - пт: 9.00 - 18. 00
сб : 9.00 - 13. 00
вс : выходной
 
 
Грн    Usd    Eur
Сумма: 0.00 грн. Позиций: 0
     
Поиск:  
  Главная » Каталог » Сервіс та гарантія товарів ,що не пов'язані з теплотехнікою .
Производители
Валюта
Разделы
 ПОБУТОВА ТЕХНІКА
 ТВ, АУДІО, ВІДЕО
 ВСЕ ДЛЯ ОСЕЛІ
 АВТОТОВАРИ
 ІНСТРУМЕНТИ
 ЗАРЯДКИ КАБЕЛІ ПОДОВЖУВАЧІ
 КОМП'ЮТЕРИ, МЕРЕЖІ
 ВСЕ ДЛЯ ТЕЛЕФОНУ
 СПОРТ, ВІДПОЧИНОК
 ТЕПЛОТЕХНІКА
 УЦІНКА
Информация

  Как сделать покупку

  Доставка

  Контакты

  Оплата

  Помощь

  Сервис и гарантия

  Сервіс та гарантія товарів ,що не пов'язані з теплотехнікою .
Новости
Актуально
 
Сервіс та гарантія товарів ,що не пов'язані з теплотехнікою .

Процедура прийому товару за гарантійними зобов'язаннями:

  1. Товар повинен мати оригінальну упаковку, яка гарантує безпечне транспортування його до  сервісного центру;
  2. У деяких випадках допускається використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати збереження товару під час транспортування (товари в неоригінальній упаковці заміні на нові не підтягаються);
  3. Якщо товар не має повної комплектації (кабелі, драйвера, зарядного пристрою, оригінальної упаковки), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (в такому випадку можливий лише варіант ремонту товару)
  4.  До товару має бути додатково докладений опис дефектів з зазначенням ситуації коли і за яких умов проявляється даний дефект;
  5. Товар, до якого немає гарантійного талона, виданого нашою організацією , по гарантії не приймається.
  6. Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи, які підтверджують покупку товару, якщо виникають сумніви  відносно його походження.

Всі витрати з пересилання несправного обладнання, в обидва кінці, бере на себе покупець. У разі реально встановленого дефекту товару, з вини виробника, витрати з пересилання продавець компенсує покупцю.

ВАЖЛИВО !!! З технічних причин понеділок не прийомний день !!! Всі питання пов'язані з гарантійним і післягарантійним зобов'язаннями, по понеділок, розглядатися НЕ БУДУТЬ і прийом товару на сервіс проводитися НЕ буде !!!

Умови гарантії:

На всі товари, які купуються в магазині «ГорГаз», поширюється гарантія. Виняток становлять деякі дешеві товари: аксесуари, витратні матеріали (в разі їх використання), кабелі, перехідники і деякі інші товари, на які здоровий глузд не дозволяє поставити гарантію. Фірма надає на товари максимальну гарантію, яку передбачає виробник. Час гарантії вказується на цінниках, в прайс-листах інтернет-магазину, а так само в гарантійних талонах, які клієнт отримує при покупці.

Гарантія на портативну акустику 3 місяці , радіоприймачі  6 місяців з моменту покупки.  Гарантія не поширюється на вбудовані і знімні батареї портативних пристроїв, кабелі та перехідники які йдуть в комплекті. Так само гарантія не діє на всі механічні пошкодження з вини покупця, а саме: пошкодження корпусу, відламані плати, роз'єми під кабель живлення, роз'єми під носії інформації (флешки, карти пам'яті), антени і т.п.

 Умови гарантійного обслуговування:

  1. Гарантія надається на термін , який відмічається в гарантійному талоні - відраховується від моменту покупки;
  2. Дефекти, які виникли з вини виробника, будуть усунені протягом двох тижнів від дати прийняття товару в гарантійний відділі. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих або надсилання товару до спеціалізованого сервісного центру;
  3. Товар, куплений в нашому магазині  не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів від дати купівлі;
  4. Товар повинен бути доставлений клієнтом до сервісного центру фірми або вказаний сервісний центр фірми-виробника, якщо такий є в регіоні. Якщо товар доставляється на обслуговування в сервісний центр фірми-виробника, час виконання гарантійних зобов'язань встановлюється  сервісним центром;
  5. Товар, який здається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне упакування, драйвери, кабелі, перехідники тощо);
  6. Гарантія анулюється сервісним центром з надання офіційного висновку про відмову в гарантійному ремонті в наступних випадках: використання товару невідповідності до вимог  експлуатації;через недотримання вказівок, наведених в інструкції по використанню вироба ; через недбале поводження;через включення в мережу з невідповідною напругою;при наявності механічних пошкоджень;в разі ремонту не уповноваженими особами;
  7. Після детального огляду товару в сервісному центрі, в разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється;
  8. Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконувати умови, які там вказані;
  9. Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і  видаткова накладна ), виданий при покупці товару та завірений підписом менеджера магазину . Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

 


 
Вход

E-Mail:
Пароль:
Регистрация
Забыли пароль ?

Скидки
FN-2151 Електровентилятор підлоговий Khata Plus
FN-2151 Електровентилятор підлоговий Khata Plus
340.00 грн.
280.00 грн.
 
  © 2011 Gorgaz